Kép

kornel_header.jpg

Bőhm Kornél
A Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítója

spindoc

Ez itt a SPINDOC Kommunikációs Hálózat (www.spindoc.hu) kommunikációs szakblogja. A nemzetközi kommunikációs szakma “spin doktorai” arra vállalkoznak, hogy a megrendelő szempontjait figyelembe véve sikerüljön egy-egy fontos kommunikációs témát a nyilvánosság számára tálalni, a sajtó számára prezentálni. Erről a szép, kommunikációs szakmáról disputálunk itt.


Szerzők

Hírlevél feliratkozás

 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

* kötelező megadni
Milyen formátumban szeretné megkapni a hírlevelet?

Goldenblog szavazás!

Utolsó kommentek

  • has: @Ducasse: Gondolom ott dolgozol, ha ennyire véded őket. 1989-1993 Matáv - a kezdetek A Matáv Magy... (2017.07.23. 00:51) Viszik a hekkert
  • Ducasse: A jelenlegi T-Systems jogelőde 1994-ben alakult és semmi köze nem volt se a Postához, se a MATÁV-h... (2017.07.22. 22:35) Viszik a hekkert
  • has: @Ducasse: Már miért nem? Szerinted németek dolgoznak itt? A felsorolásból kimaradt a bkk!, de ha n... (2017.07.22. 14:37) Viszik a hekkert
  • Ducasse: @has: Tévedsz, a T-System világcég nincs köze a magyar postához, vagy a megboldogult MATÁV-hoz. It... (2017.07.22. 13:44) Viszik a hekkert
  • has: T-systems!? Anyja neve matáv, nagyanyjáé magyar posta! (2017.07.22. 12:10) Viszik a hekkert
  • Utolsó 20

Címkék

1-800-flower (1) 1956 (1) add el jól az ötleted (1) adidas (3) adó (1) ad misplacement (1) agenda setting (1) agyhalott (1) airbnb (1) Ai Weiwei (1) aldi (1) Alec Baldwin (1) Alonso (1) amazon (1) ambush (1) American Airlines (1) american apparel (1) amex (1) andrew mason (1) apple (1) áramszünet (1) arany disznó (1) ARC (1) armstrong (2) arrogancia (1) asda (1) asszertivitás (1) ásványvíz (1) atlanta braves (1) átmárkázás (1) átnevezés (2) Audi (1) automata (1) baktérium (1) baldaszti (1) baleset (3) Balogh István (1) bankok (1) Batiz (1) beach body (1) beckham (1) bekapcsolt mikrofon (1) bell pottinger (1) belső kommunikáció (2) belső pr (3) belügyminisztérium (1) benedek (1) Berki (1) Beva (1) Beyoncé (2) Bial (1) big data (1) bikiniszezon (1) bill gates (1) Biotrial (1) BKK (1) bkk (1) black friday (1) black pr (1) blair (1) blue bell (1) bocsánatkérés (1) bodyfarm (1) body shaming (1) bojkott (3) bol-dog (1) Bono (1) bónusz brigád (1) botrány (12) boycott (1) bp (1) brand (3) Brand (1) brandépítés (2) brand britian (1) brand journalism (1) brito (1) brókerbotrány (2) brown (1) búcsúlevél (1) Buda-cash (3) Budai Bernadett (1) Budapest (1) Budweiser (1) bullying (1) burger king (2) bush (1) C. ronaldo (1) cadbury (1) campaign (1) carnival (1) caterpillar (1) cecil (1) celeb (2) celebritás (1) ceo (1) challangeland (1) chan (1) chandon (1) Chevrolet (1) churchill (1) cleese (1) clooney (1) coca cola (1) Colgate (1) communication (1) concorde (1) content marketing (1) copywriter (1) copywriting (1) corporate identity (1) Costa (1) coughter (1) cream egg (1) crisis (1) crisis communication (1) cristiano ronaldo (1) családon belüli (1) csanádi (1) csanády (1) csányi sándor (1) cserpes (1) csillebérc (1) csinibaba (1) csomagküldő (1) cunami (1) Curiosity (1) cyberbullying (1) Daewoo (1) Danks (1) danone (2) Daróci Dávid (1) death sells (1) deepwater horizon (1) Demcsák (1) Deutsche Telekom (1) dhl (1) díjkiosztó (1) dízel (1) döntő (1) Douwe Egberts (1) dr.dre (1) drogteszt (1) Dudás Gergely (1) durrdefekt (1) e-magazin (1) eb (1) ebola (1) egészségügy (1) egg-gate (1) embargó (1) emisszió (1) emotinal adveritsing (1) employer branding (3) erdély (1) érzelmek (1) érzelmes reklámok (1) espell (1) etikátlan reklám (1) etikus (1) ETO (1) exercise unified response (1) facebook (5) Facebook (3) Facebook Safety Check (1) fawlty (1) federer (1) fedex (1) fekete péntek (1) feliratkozás (2) fertőzés (1) fesztivál (1) FIA (1) fink (1) fishburger (1) fish o filet (1) fizetés (1) földgáz (1) földrengés (1) Forbes (1) ford (1) Forma1 (1) Formula (1) Formula1 (1) Foursquare (1) four seasons (1) függetlenség (1) fuji (1) Fyre (1) Gábor Zsa zsa (1) Galambos Márton (1) gap (2) garner (1) Gauck (1) gaydar (1) gay pride (1) gáza (2) GDF SUEZ (1) gender (1) general motors (1) Gerendai (1) geszti (1) ghemawat (1) gini dietrich (1) goldenblog (2) Google (1) google (2) görög zita (1) grand prix (1) Grecsó (1) griezmann (1) gripen (1) groupon (1) Groves (1) gumi (1) gumiabroncs (1) gumicsont (1) gupta (1) Guy R. Powell (1) GVH (1) gyárfás (2) gyászhír (1) gyászhíres reklám (1) Gyermekrák Alapítvány (1) gyógyszerkísérlet (1) Győr (1) győri keksz (1) gyűlöletkampány (1) Gyurcsány (1) hacsek és sajó (1) hajószerencsétlenség (1) hakapeszi (1) hakker (1) halácsy (1) halloween (1) halott (1) hamasz (1) hasonmás (1) hazudik (1) hazugság (1) heart attack grill (1) heinz (2) helmet (1) hill (1) híresség (1) hírlevél (2) hírnévmenedzsment (9) hiszékenység (1) hivatalos (1) hmv (1) (1) hofi (1) holacracy (1) Hollande (1) hollister (1) honvédség (1) horn (1) hosszú (1) hsieh (1) HVG (1) hvg (1) hvg könyvek (1) igata (1) index (2) index.hu (1) infografika (1) ing (1) ing direct (1) Instagram (1) interjú (3) internetadó (1) invitel (1) iwiw (1) izland (1) izrael (2) Jakupcsek (1) jamaica (1) Jerry Dimos (1) jobs (1) jog (1) jo moore (1) K&H (1) k-monitor (1) kabalaállat (1) kabát (1) kalandpark (1) Kálmán Olga (1) kampány (2) Kánaán (1) kanada (1) káosz (1) Karafiáth (1) Kardashian (1) karizmatikus (1) Kasza Tibi (1) katapult (1) katinka (2) katrina (1) Kendall Jenner (1) KHB (1) kiállítás (1) kirúgás (1) kispál (1) kiss (1) kiss lászló (1) kiszervezés (1) kiszivárogtatás (1) kockázatelemzés (1) kocsis (1) kodak (1) kolbász (1) kommunikáció (7) kommunikációs stratégia (1) kommunikációs tréning (1) könyvkritika (5) könyv recenzió (3) koppenhága (1) kormányszóvivő (1) közösségi média (1) kraft (1) kreatív (3) Kreatív (4) kreativ (2) kreatív szaklap (1) kritika (1) krízis (12) kríziscsapat (1) krízisforgatókönyv (2) kríziskezelés (6) kríziskommunikáció (64) Kríziskommunikáció (8) kríziskommunikációs forgatókönyv (6) krízismenedzsment (2) krízisszimuláció (1) krízistréning (1) kürt (1) lakos (1) Lampedusa (1) leépítés (2) Lego (1) lelki terror (1) lemondás (1) lidl (1) lights (1) lights off (1) logo (1) lóhús (2) london (1) lonsdale (1) lovasi (1) love it or hate it (1) magenta (1) magyarosi péter (1) magyarvíz (1) Magyar Telekom (2) magyar úszás napja (1) MAL (1) malkovich (1) marius (1) máriusz (1) márka (2) marketing (3) markos nádas (1) marks&spencers (1) Mark Zuckerberg (1) Marlboro (1) marmite (1) Mars (1) marvelosa (1) mary poppins (1) mastercard (1) Matáv (2) max (1) McDonalds (7) mcgrew (1) mclaren (1) McVities (1) McWhopper (1) médiatréning (1) médiaunió (1) megszégyenítés (4) meleg (1) meleg méltóság (1) Melilla (1) mélytengeri pokol (1) menekültek (1) mentésügy (1) mentőszolgálat (1) mercedes (1) Messi (1) Michael (1) Michael O Leary (1) microsoft (1) mild (1) milky way (1) millenniumi (1) mindea (1) MLSZ (1) MNB (1) moet (1) Mogherini (1) molnár gyula (1) Monica Lewinsky (1) monthy python (1) moore (1) moszkva tér (1) Mousa Aida Zsófia (1) music fm (1) MÚSZ (1) mynypd (1) name and shame (1) napi.hu (1) NAV (1) nébih (1) negatív (3) nemzeti (1) Nepal (1) népszavazás (1) nespresso (2) névváltás (1) newsletter (2) new coke (1) new york police (1) next (1) nike (1) no comment (1) nsa (1) nypd (1) OBA (1) obama (1) offshore (1) olaj (1) olajszennyezés (1) OLeary (1) olimpia (2) onion (1) önirányító (1) önszabályozó reklámtestület (1) óra (1) orbán (2) oreo (2) Origo (1) origo.hu (2) orosz zoltán (1) országimázs (1) oscar (1) Őszöd (1) öszödi beszéd (1) outsourcing (1) Paddy Power (1) Paksi Atomerőmű (1) palesztin (1) panama (1) panasonic (1) Pánczél Andrea (1) pánikológia (1) pankaj (1) pápa (2) Paris Hilton (1) patrióta (1) payet (1) pay gap (1) pedofil (1) pénzügy (1) Pepsi (1) personal brand (4) Pethő (1) phillips (1) pintér (1) Pintér Attila (1) Pinyő (1) Pirelli (1) pitch (1) plakát (2) pocak (1) pocakos (1) policy (1) politically correct (1) posta (1) Powell (1) PR (7) pr (2) press release (2) prezentáció (1) prezi (2) protein world (1) Provident (1) pr múzeum (1) PR Nap (1) puli (1) pulyka (1) puma (1) Putin (1) qiabo (1) Questor (2) Quimby (1) rákkeltő (1) rasszista (2) Ratner (1) Ratner effektus (1) rbc (1) real time (1) real time marketing (1) rebranding (2) recenzió (3) recept (1) red herring (1) Red Lobster (1) reklám (5) reklámetika (1) reklámok (1) reklám elhelyezés (1) renee somerfield (1) reputáció (5) reputációvédelem (2) reuters (1) rezsicsökkentés (1) rió (1) Risztov (1) rogán (1) ROI (1) rolling stone (1) royal bank of canada (1) Rózsa (1) Rózsa Iván (1) Rubint réka (1) ruhatár (1) rule40 (1) Ryanair (1) s39 (1) sadvertising (1) Sainsburys (2) sajtókapcsolat (1) sajtóközlemény (2) sajtólista (1) sajtótájékoztató (1) Sáling (1) Samsung (2) Sandy (1) sárkányfű (1) Schumacher (1) schweinsteiger (1) sec (1) self-driving (1) sem cáfolni (1) sem megerősíteni (1) seoul secret (1) sérülés (1) sex sells (1) shapiro (1) silka (1) Silverstone (1) sisak (1) skócia (1) skót (1) sms (1) snickers (1) snoop (1) Social media (1) social media (3) sofőr nélküli (1) sonic (1) soproni sör (1) soros (1) Spanghero (1) spíler (1) spindoc (15) spindoktor (7) spin doktor (2) spin sucks (1) spoonful (1) sportpszichológus (1) Starbucks (2) statisztika (1) steve (1) Steven W. Groves (1) storytelling (1) subsribe (1) sugar (1) super bowl (2) suttogó propaganda (1) szabadon ébredők (1) szabad európa (1) széll kálmán (1) személyes márka (4) szexista (2) Sziget (1) szijjártó (1) szilveszter (1) szimbólum (1) szimuláció (1) Szollár (1) szómágia (2) szomorú reklámok (1) szövegíró (1) szponzor (2) szponzoráció (1) sztárjk (1) szulák (1) T-mobil (1) T-systems (1) tábornok (1) tartalommarketing (1) tax (1) taxis (1) Ted (1) tek (1) Telekom (2) tematizálás (1) terelés (1) termékvisszavonás (1) tesco (2) tess (1) testimonial (1) testimony (1) tétellopás (1) thanksgiving (1) tiger woods (1) tigris ami nincs (1) Timeline (1) történetmesélés (1) Tóth István (1) Tower of London (1) toyota (1) trafik (1) tréning (3) trump (1) Trump (1) trust me (1) tüntetés (1) tusványos (1) tweet (2) twitter (6) Twitter (2) tylenol (1) U2 (1) uber (1) ügyvéd (1) újlipótváros (1) unicum (1) ups (1) usa (1) úszószövetség (2) úszó vb (1) utódlás (1) valentin (1) válságkommunikáció (4) valton (1) vanity (1) Vaszily (1) verzion (1) vészforgatókönyv (1) Vető (1) Vető Viktória (1) vezető (1) villamospadló (1) virágküldő (1) Virgin (1) visa (1) visszahívás (3) Vodafone (1) vodafone (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) vw (1) waczak (1) walker (1) walmart (1) waterloo (1) wehearyou (1) wendys (1) who (2) whole foods (1) Woods (1) Xerox (1) your brand (1) youtube (1) zaklatás (1) zakó (1) zakó-gate (1) zappos (1) zászlóégetés (1) Zsazsa (1) zsiráf (1) zuchlag (1) Zuckerberg (2) zuckerberg (2) zwack (2) Címkefelhő

Szerzők

Utolsó kommentek:

has 2017.07.23. 00:51:58

@Ducasse: Gondolom ott dolgozol, ha ennyire véded őket.
1989-1993
Matáv - a kezdetek

A Matáv Magyar Távközlési Rt. 1991. december 31-én alakult meg, a Magyar Posta három részre válásával 1989 decemberében létrejött önálló távközlési vállalat jogutódjaként. A társaság 1993 végéig 100%-os állami tulajdonban maradt.
Privatizációs pályázat

1993. július 1-jén hatályba lépett a távközlési törvény, amely koncessziós szolgáltatásnak minősítette a közcélú távbeszélő-, a mobiltelefon-, valamint a közcélú személyhívó-szolgáltatást. Így lehetőség nyílt a Matáv privatizációs pályázatának kiírására, amely az országos távbeszélő koncessziós jog megszerzésére és a Matáv részvényeinek megvásárlására egyaránt vonatkozott. Az 1993. december 22-én megkötött szerződések értelmében a Deutsche Telekom és az Ameritech International távközlési vállalatokból álló MagyarCom konzorcium - 875 millió dolláros vételár ellenében - a Matávra kötelezően átruházott országos telefonkoncessziónak és a megnövelt alaptőke 30,1%-ának tulajdonosává vált.
1994-1995
Területi koncessziós pályázatok, további privatizáció

1994 februárjában, a területi koncessziós pályázat eredményének kihirdetése után létrejöttek a helyi koncessziós társaságok. A Matáv szolgáltatási területe - Magyarország területének mintegy 70%-át és a lakosság 72%-át lefedve - 36 primer körzetre terjed ki, melyekben a vállalat helyi távbeszélő-szolgáltatást nyújt. A Matáv privatizációjának második fordulójában a MagyarCom a Matáv többségi tulajdonosává vált. Az 1995. december 22-én aláírt szerződés értelmében a konzorciumot alkotó két vállalat tulajdonrésze 852 millió dollár vételár ellenében 67,3%-ra emelkedett. A Matáv privatizációja - a két forduló együttes értéke alapján - a közép- és kelet-európai térség addigi legnagyobb privatizációja volt, egyben a legnagyobb külföldi beruházás Magyarországon.
1997-2000
Részvényjegyzés, Deutsche Telekom többségi tulajdonszerzés

1997. november 14-én Budapesten és New Yorkban egyidejűleg kezdődött meg a Matáv-részvények kereskedése a részvények 26,31%-ának forgalomba hozatalával, mely az addigi legnagyobb magyarországi részvényjegyzés volt. Ezzel a Matáv lett az első közép-európai cég, amelynek papírjait a New York-i Tőzsdén jegyezték. 1999 nyarán az ÁPV Rt. értékesítette a magyar állam utolsó, 5,75%-os részvénycsomagját, de továbbra is rendelkezett az Arany Részvénnyel.

2000. július 3-án az SBC és a Deutsche Telekom közötti részvényesi megállapodásnak megfelelően a Deutsche Telekom megvásárolta az SBC 50%-os MagyarCom-ban meglévő részesedését. A MagyarCom tulajdonosi szerkezetében történt változás következtében a Deutsche Telekom Matáv-beli tulajdona 59,52%-ra növekedett, a fennmaradó 40,48% közkézhányad, míg az aranyrészvény a magyar állam tulajdonát képezte.

És így tovább, egészen napjainkig.
Tényleg szinte semmi köze a postához, meg a matávhoz. Szerintem túl fiatal vagy, hogy emlékezz ezekre.

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Ducasse 2017.07.22. 22:35:19

A jelenlegi T-Systems jogelőde 1994-ben alakult és semmi köze nem volt se a Postához, se a MATÁV-hoz. Egyébként attól, hogy a magyar leánynál nem németek dolgoznak az anyavállalat valszeg sokkal nagyobbat szív!

Bejegyzés: Viszik a hekkert

has 2017.07.22. 14:37:20

@Ducasse: Már miért nem? Szerinted németek dolgoznak itt?
A felsorolásból kimaradt a bkk!, de ha nagyon utána nézek lenne itt még ilyen sikeres magyar cég nem kevés.

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Ducasse 2017.07.22. 13:44:18

@has: Tévedsz, a T-System világcég nincs köze a magyar postához, vagy a megboldogult MATÁV-hoz. Itt néhány érdekesebb referenciájuk:

T-Systems manages DHL’s network of 2,500 pick-up and drop-off (PUDO) points across Germany.

The German Federal Police are now able to conduct ID checks more efficiently thanks to a mobile IT briefcas of T-Systems

Frankfurt airport AG decided to hand over IT service management to T-Systems to guarantee high system availabilit

és még vagy 100 nagy európai és világcég. (Persze ezek szoftvereit valszeg nem a magyar leány gyártotta és üzemelteti.

Bejegyzés: Viszik a hekkert

has 2017.07.22. 12:10:10

T-systems!? Anyja neve matáv, nagyanyjáé magyar posta!

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Jozefinista kartács 2017.07.22. 11:01:36

Mi az a belső protokoll a T-Systemsnél? Ha valami nem sikerül, akkor mindig feljelentést tesznek? Hányszor tették ezt meg az elmúlt időszakban, mondjuk 1 évben? Ordas kamu, mellébeszélés. Monnyon le, szűnjön meg, fizesse vissza a részvényesek pénzét.

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Netuddki. 2017.07.22. 10:35:53

A BKK kommunikációján tisztán tetten érhető, hogy vaj van a fejükön és szakmailag analfabéták.

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Ducasse 2017.07.22. 10:26:43

Őrült nagy tévedés, hogy nincs kríziskommunikáció! A T-System oktatásra méltó módon krízis kommunikál:

A T-Systems mentendő a nemzetközi renoméját és részvényeinek tőzsdei értékét, kiváló módon megtalálta a bűnbakot és a mentőövet a BKK és a Főváros inkompetens és mameluk vezetőiben. Gyakorlatilag csak BKK... BKK... és Főváros... van a sajtóban miközben a szar rendszert a T-Systems CSINÁLTA és a T-Systems ÜZEMELTETI. Csak nehogy nemzetközileg valakik felfigyeljenek a T-System szakmai alkalmatlanságára!

Bejegyzés: Viszik a hekkert

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.09. 21:05:05

"Összesen négy embert, kettő csúcsvezetőt és kettő további munkatársat bocsátott el az a PR cég, amelyről bebizonyosodott, hogy a társadalom érzelmeinek felkorbácsolására gyűlöletkampányt szítottak..."

Ezt a mondatot kicsit még csiszolni kellene. Na jó, nem kicsit, nagyon.

Bejegyzés: Ki nevet a végén?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 20:58:31

@nemecsekerno_007:

Én egyszerű proletár vagyok, de pénzért se vállalok olyat, ami rossz. Pl. semmilyen összegért se vennék részt a liberális elvek reklámozásában.

Bejegyzés: Ki nevet a végén?

nemecsekerno_007 2017.07.09. 18:59:53

Hát van az a pénz amiért már becsületes az ember :)

Viccet félretéve:

- ahhoz kell egy gazdasági stabilitás, pénzügyi biztonság, hogy az ember megengedhesse magának az ilyen erkölcsi alapú döntéseket.
- Mo.-on kevés ilyen helyzet/ember van, ezért nem működik az amit egyébként én is üdvözölnék.

Maslow piramis. :)

Bejegyzés: Ki nevet a végén?

dare 2017.07.09. 18:20:37

Ezt rendesen jó volt olvasni.
Hát igen, az a társadalmi közfelháborodás, azon még van itt mit csiszolni.

Bejegyzés: Ki nevet a végén?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 18:09:39

Már tárcsázza is őket a propaganda minisztérium.
Egyébként meg nem működne a dolog, ha az embereknek (magyaroknak) nem lenne társadalmi igényük a gyűlölködésre, mások lenézésére, mások hibáztatására.

Bejegyzés: Ki nevet a végén?

ComLo 2017.05.19. 13:01:12

Ezt én is divat felháborodásnak érzem csak ... sépen felépített reklám, kellően kis humorral, és (elvileg) megható véggel. Kicsit még több is mint egy tisztességes iparos munka, reklámfronton. És semmiképp nem sablon. De ma sosem lehetsz biztonsgában, és sosem tudhatod, min fog valaki "álfelháborodni".

Bejegyzés: Meghalt a papád? Egyél egy fishburgert!

wrstjnethn 2017.05.19. 09:29:10

Hát nem tudom, nekem azért nem tűnt annyira tolakodónak és felháborítónak, voltak már ennél sokkal undorítóbb reklámok is. A beharangozás alapján kb. azt vártam, hogy a sír mellett állva fognak vígan fishburgert majszolni.

Bejegyzés: Meghalt a papád? Egyél egy fishburgert!

CoolKoon 2017.03.24. 22:43:42

Nekem amúgy továbbra is úgy tűnik, hogy ez az egész ilyen "vihar a biliben" jellegű dolog. Arra, hogy a tartalmuk szinte bármilyen videónál megjelenik, eddig is számítaniuk kellett volna a hirdetőknek. Na, beigazolódott az, amit eddig is sejteni lehetett, erre lemondják az összes hirdetésüket? Igen, kérdés, hogy ezzel kit szúrnak tökön. Tippem szerint saját magukat, nem pedig a Youtube-ot. Ha lett volna egy kis eszük (ami nincs, mert hát a multikban legalább akkora a kontraszelekció, mint az állami hivatalokban), akkor írtak volna pl. egy közös nyílt levelet, aztán kivártak volna (heh, multik közös nyílt levelet, jó vicc). De nem. Végül is az ő bajuk, hogy a kb. 18-35 éves korosztályt ezzel lényegében egy csapással elérhetetlenné tették maguk számára.

Bejegyzés: Ne említs egy lapon vele!!

CoolKoon 2017.03.24. 22:36:22

@Ma Baker: Nem, sajnos nem jól érted. Az antiszemitizmus mellett a gyűlöletnek rengeteg más formája is van. Ha ezt nem érted, kérdezd meg a tanító nénit kisegítő iskolában, biztos szívesen elmagyarázza....

Bejegyzés: Ne említs egy lapon vele!!

vakablak 2017.03.23. 13:08:05

A brand hirdetők a reklámhelyeket havi szinten kampányonként is tíz- és százmilliós tételben vásárolják, tehát ellenőrizni csak szúrópróbaszerűen lehet. És mint utaltam rá, a kontextuszavar problémájának egyelőre nincsen tökéletes technikai megoldása (volna, csak még senki sem dolgozta ki). Azt is figyelembe kell venni, hogy a kontinges hány százaléka jelenik meg végül hibás kontextusban. Mert ha itt 1%-okról van szó, akkor azzal majdhogynem törődni sem érdekes. Azért a fogyasztó sem teljesen gyagya. Ha pl. megjelenik egy üdítőitalos reklám egy gyászjelentés mellett, attól ez a fogyasztó még nem fog leszokni az adott brandről.

Bejegyzés: Ne említs egy lapon vele!!

fátum 2017.03.23. 11:49:47

@vakablak: Csakhogy én balga feltételeztem, hogy a Vevő ellenőrzi, hogy mit vett, és esetleg rájön, hogy az neki nem megfelelő. Évek óta tapasztalom, hogy rossz környezetben jelennek meg ezek az ostoba reklámok. Elég rossz a visszacsatolásuk, ha ezt eddig nem vették észre.

Bejegyzés: Ne említs egy lapon vele!!